دانلود آهنگ جدید بلک کتس به نام زندگیه تازه + متن آهنگ
نوشته شده توسط : admin

دانلود آهنگ جدید بلک کتس به نام زندگیه تازه + متن آهنگ

Download New Music Black Cats – Zendegiye Tazeh + Text Music

متن آهنگ زندگیه تازه بلک کتس

http://up.bia4music.com/music/94/Mordad/Black-Cats-Zendegiye-Tazeh.jpg

منو تنهاییه ی خوبم  منو آدم توی آینه
منو زندگی بعد از تو  داره دوباره میسازه
منو خندیدن با مردم  منو احساس آرامش
منو خوابیدن بی غصه  منو خوابیدن با لبخند
منو این احساس تازه   منو زندگیه تازه

 


متن آهنگ زندگیه تازه بلک کتس

منو تنهاییه ی خوبم  منو آدم توی آینه
منو زندگی بعد از تو  داره دوباره میسازه
منو خندیدن با مردم  منو احساس آرامش
منو خوابیدن بی غصه  منو خوابیدن با لبخند
منو این احساس تازه   منو زندگیه تازه
توی روز گرم تابستون  توی شب سرد زمستون
منو خودم با هم خوشبختییم  آره میشه میبینی میتونم
دیگه توی این دوره زمونه   کی غیر من برام می مونه
منو خودم با هم خوشبختییم  آره میشه میبینی میتونم
———————-
منو تنهاییه ی خوبم  منو آدم توی آینه
منو زندگی بعد از تو  داره دوباره میسازه
منو خندیدن با مردم  منو احساس آرامش
منو خوابیدن بی غصه  منو خوابیدن با لبخند
منو این احساس تازه  منو زندگیه تازه
توی روز گرم تابستون  توی شب سرد زمستون
منو خودم با هم خوشبختییم  آره میشه میبینی میتونم
دیگه توی این دوره زمونه   کی غیر من برام می مونه
منو خودم با هم خوشبختییم  آره میشه میبینی میتونم
———————
منو رقصیدن تو بارون  یا درد و دل با دریا
یا خوندن یه آواز  وقت راه رفتن رو برگا
من خوشم با دلخوشیهام  دیگه هیچ کسو نمیخوام
دیگه هیچ کسو نمیخوام
توی روز گرم تابستون  توی شب سرد زمستون
منو خودم با هم خوشبختییم  آره میشه میبینی میتونم
دیگه توی این دوره زمونه   کی غیر من برام می مونه
منو خودم با هم خوشبختییم  آره میشه میبینی میتونم
توی روز گرم تابستون  توی شب سرد زمستون
منو خودم با هم خوشبختییم  آره میشه میبینی میتونم


http://up.bia4music.com/music/94/khordad/128.jpg

دانلود باکس
 
 
 
 



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید بلک کتس به نام زندگیه تازه + متن آهنگ , دانلود آهنگ جدید بلک کتس به نام زندگیه تازه , متن آهنگ , دانلود آهنگ جدید بلک کتس , زندگیه تازه + متن آهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: